Torremolinos augustus 2011

Standaard

Torremolinos logeren bij Sonja samen met Inge

Filmpje Chalet Suisse Carihuela (Torremolinos)
Zaterdag gegeten met Annemie, Leentje, Sonja en Inge
iedere dag alles vers op het bord echt en aanrader

Eén reactie Volgende »

  1. Hoi hoi
    wij zijn weer terug uit Spanje Inge en ik
    Het was erg gezellig s avonds laat kwamen we aan lekker bij Sonja op het terras bij kleppen, volgende dag lekker even over de boulevard van Carihuela gewandeld en S’avonds gegeten bij Chalet Suisse ook in Carihuela Een heel leuk restaurant wat is geopend door Jetty en Alexandra een vriendin van Sonja , eten was er egt top alles elke dag vers, gezellig met wat bekende gekletst.

    De volgende dag hebben we wat rond gewandeld gewinkeld en ik met mijn voeten in een bak met vissen, die dode huidcellen en eelt van je voeten eten grappig hoor sávonds met het treintje naar Fuengirola waar we met Annemie en Leentje gingen eten bij de Ciprioot Niet om het eten maar het turkse kopje koffie wat je na afloop besteld, als je dat leeg drinkt tot op de drap keer je het om en komt de eigenaar je een stukje toekomst voorspellen.
    de vorige keer een paar jaar geleden is alles uit gekomen wat hij vertelde. Deze keer vertelde hij uit mijn koffiedras dat ik 4 handen heb maar in 1 ding erg goed ben (lol) dat ik binnen 2 jaar een 2de of ander huis zou gaan betrekken “nou mij benieuwe” wat dat is, Aan het einde zij hij nog even dat ik aan een grote rivier of kanaal woon grappig he.

    Maandag maar is even rustig aan, boodschappen gedaan en sávonds lekker op de skottelbraai het eten gemaakt.

    Dinsdag zijn we weer met het treintje naar Fuengirola gegaan waar Jetty met haar meiden op ons zat te wachten bij de markt, zij de tassen mee naar het strand wij gemarkt en in de stad bij Fonvass olietjes gekocht voor onze eigen gemaakte crème enz, daarna naar het strand van Fuengirola bij Calli Calli lekker in zee gezwommen geteut en een tappa gedaan top dag

    Woensdag kwam Jetty ons weer halen gewinkeld op het strand gegeten en 18.00 uur weer naar Malaga op naar huis

    Nou dat is weer snel om morgen komt Lisanne alweer Dus het gewone leven gaat weer beginnen En regenen hier het houd niet op zeg Daar was het erg warm maar goed uit te houden op onderstaande link staan de foto,s

    Torremolinos augustus 2011

    Like

    • Chalet Suisse Zit in het rijtje bij de euro bar bijna aan het eind naast Cheers van Wessel de eigenaresse van Chalet Suisse is een Zwitserse die ook de kok is
      Hhahah ja die visjes was ik ook even huiverig voor maar het viel erg mee kriebelt een beetje Zit op de Calle Bulto vlak voor de splitsing Annemie gaat iedere zaterdag vertelde ze

      Like

  2. Oke gaan wel even een kijkje nemen.Dat is nu helemaal in he die visjes me schoondochter was in torremolinos geweest.Heb Annemie zoveel eelt dan haha.
    Lekker dicht bij het appartemet.Maar het is wel lekker een licht gevoel geeft het wel vind ik teminsten hoor.

    Like

Plaats een reactie